Медіапродукт – засіб впливу чи маніпуляції?

Майстер-клас “Медіапродукт – засіб впливу чи маніпуляції?” спрямований на розширення використання медіа матеріалів в різних напрямках діяльності ОГС. 

Під час презентації буде висвітлено:

  1. Вплив відеоматеріалу на аудиторію;
  2. Ефективність відеоматеріалів;
  3. Простота та  доступність створення відеоматеріалів;
  4. Відеоматеріал як перспективний інструмент як для бізнесу так і для благодійних організацій;
  5. Вірусное відео.

 Чого можна досягти:

- можливість  донесення інформації  до широких мас (аудиторії): інформаційні відеоролики, новини, навчальні матеріали;

- заявка про себе як про організацію (бренд);

- вплив (донесення інформації) до потрібних категорій;

- засіб впливу на свідомість (наприклад: уявлень про ВІЛ, толерантність, тощо).

Як пробитися крізь галас у медійному просторі?

- Використовуючи нові технології та інструменти;

- Нестандартні засоби впливу на споживача інформації;

- Реагування на події в медійному просторі;

- Якісні, нестандартні ідеї.

 Цільова група:

  1. Керівники організацій, проектів, окремих напрямів.
  2. Фахівці, PR фахівці, IT фахівці.
  3. Всі, бажаючі яким будуть  цікаві теми:  «Можливості використання медіа продуктів», «Що таке вірусне відео?», «Медіа,  як  засіб впливу».
Час 16:10
Локація Скайбокс 35, 2 рівень