Корпоративний фонд гурту «ТІК» як приклад стратегічної філантропії

Музичний гурт «ТІК» та Благодійний фонд “Подільська громада” розпочали нову сторінку у спільній благодійній діяльності, уклавши угоду про створення «Корпоративного фонду гурту «ТІК». За підтримки гурту «ТІК» фонд буде підтримувати проекти через конкурси мікро-грантів у сфері мистецтва та культури.

Гурт «ТІК» систематично підтримував заходи та проекти фонду «Подільська громада»: «День міста Вінниця для всіх», «Епідемія доброти», «Вони визволяли Вінницю для нас», «Мистецтво заради життя», індивідуальна підтримка на лікування та інше. Окрім того лідер гурту «ТІК» Віктор Бронюк є Головою правління фонду «Подільська громада», а тому перехід від «спонтанної благодійності» до «стратегічної філантропії» у вигляді «Корпоративного фонду» був закономірним та очікуваним розвитком подій.

Мета Корпоративного фонду гурту «ТІК»: виховання громадянина в дусі патріотизму та демократичних цінностей, створення умов для надання системної підтримки мистецьким проектам, обдарованій молоді, задля творчого, інтелектуального та духовного розвитку на території Вінниці та Вінницької області.

Завдання та пріоритетні напрямки діяльності «Корпоративного фонду»: підтримка просвітницьких і освітніх проектів, направлених на розвиток етичного і духовного потенціалу громадян; розвиток художньої творчості різних категорій громадян; підтримка ініціатив професійних творчих колективів в різних сферах мистецтв; створення і просування якісних і конкурентоздатних продуктів і послуг в сфері культури; проекти, направлені на підтримку сім’ї, материнства і дитинства; навчальні та культурні програми, направлені на духовне та естетичне виховання, підтримка талановитої молоді.

Географія діяльності «КФ»: м. Вінниця та Вінницька область.
Не розглядатимуться проекти: Політичних та релігійних організацій, органів державної влади та місцевого самоврядування, а також комерційних структур.

Започаткування механізму «Корпоративний фонд» забезпечить довготривалу та систематичну фінансову підтримку некомерційних проектів у конкретних сферах життя громади, спрямованих на формування середовища спілкування молоді вільного від наркотиків, алкоголю, середовища, яке сприятиме розвитку культурного, здорового способу життя усіх верств населення, середовища, де молодь дбає про пенсіонерів, а пенсіонери дбають про молодь, середовища сприятливого для розвитку і життєдіяльності усіх верств населення і враховані соціально-важливі питання громади.

Share to Facebook
Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
Share to Yandex

Leave a Reply